18 fucking år!

Nu är det ju så att jag glömt/inte haft tid/inte orkat blogga så blev lite dåligt med uppdateringar under dessa två dagar. Gårdagen ska ni få en uppdatering om nu! :D
Så igår fyllde jag år! 18 år herregud!! :D Och hela dagen var helt fantastisk!
Dagen började med att min familj kom insjungandes ja må hon leva strax efter sju, fick skitfina blommor och paket. Sen kollade vi på julkalendern och åt frukost och halv nio tog jag tåget in till Älvsjö för att gå på SACO-mässan, gick på två seminarium om utomlandsstudier kortfattat och gick runt och letade efter skolor som passade mig. Hittade inte många alls och smått besviken på mässan för dom hade inte direkt mycket att erbjuda menmen helt okej ändå :) tog halv ett tåget hem o mötte mamma på tåget och sen gick vi ner till centrum och åt lunch, skagen toast o chai latte, väldigt mysigt :) Sen blev det hem och börja göra sig i ordning för kvällen! dusch, hår, smink och kläder. och som tur var så visste jag ju redan kvällens outfit! Sen kom Linda o Sandra hem till mig, även Pauline hem från jobbet och vi började smått förfesta lite, korkade upp mousserande jorgubbsvin och tog nån cider innan tåget bärde oss in mot stan halv sju! Mötte upp Peggy o åtta var bordet bokat på pizza hut och vi åt en skitgod middag, vitlöksbröd, pizza och tänka sig att jag fick ju dricka cider till maten :D Sen blev det UTGÅNG , vi drog till Viper, Elise kom dit med och kvällen blev grym! Riktigt jäkla grym! Så om ni inte var där missade ni årets händelse! too bad for u! :D
Bilder och sånt ska jag lägga upp åt er sen när jag fått dom ! :)) 
PUUUUUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback