Go kväll ni fina

Har hitills haft en mycket bra helg, smockad med skoj att göra. Eller delvis iaf. Har varit den bästa veckan på praktiken vilket oxå får mig på bra humör (: Igår på praktiken så gjorde jag enkelt nog bara en massa slöjor och hjälpte brudar i butiken. Sen träffade jag Axel i stan, drack chai latte på Espresso house, sen såg vi andra Sherlock Holmes filmen på bio :) Sen mötte vi upp hans kompisar o drog till Retro. Mycket lyckad kväll :) tog sista tåget hem så var hemma vid halv 3, gick o la mig och gick i morse upp för en dag på praktiken. Jobbade 10.30-15.00, och jag sålde en brudklänning!!!!!! känns så grymt bra att jag gjorde det i princip helt själv! :D hihi, hjälpte den bruden i kanske två timmar o annars fixade jag med slöjor och lite sånt. Kom hem vid fyra, tog en snabbdusch o gjorde i ordning mig o allt och halv fem kom Fia o hämtade mig o vi åkte och dansade! :) Mycket trevlig dans måste jag säga med Lucia firande, bra att jag ser första luciatåget idag och inget på själva lucia! Så kan det gå så kan det gå.

Ska lägga mig i sängen nu, lyssna på Lars Winnerbäck och så småningom somna. Imorgon blir en projektdag om allt blir som det tänkt! :) 
SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback