GOD JUL!

Så här i efterskott! Har gjort hur mycket som helst dom senaste dagarna så har blivit lite av en dålig uppdatering men tänkte dra en här :) hoppas ni alla haft en lika toppenjul som jag! Firade julafton här hemma med bara familjen och idag, juldagen, firade vi hemma hos släkten i Tumba. Fått massa superfina paket! som ni kan få veta vad det är sen :)

Sitter nu hemma i stormen o väntar på att Axel ska komma o göra mig sällskap. Annars har jag haft sällskap av Linda hela kvällen som åkte hem för en halvtimme sen :) Så tänkte passa på o skriva ett inlägg så jag inte somnar haha. och hissen stannade för mig!!! var så sjukt läskigt! den bara helt plötsligt hoppa till och allt släktes innan det tändes igen och den fortsatte åka huuuur segt som helst. var livrädd! säger att jag tar inte risken att ta den igen ikväll, för har ingen lust med att vara i hissen när det blir strömavbrott! fyfan säger jag usch o fy,,

Nej nu ska jag göra i ordning lite sen dra mig mot tåget o Axel.
God Fortsättning, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback