Mycket att göra, trött chey

ska försöka sammanfatta de senaste dagarna som jag inte uppdaterat lite kort här nu :)

I tisdags var jag med Axel efter jobbet, vi va i stan och hemma o han och si o så :D kom hem med sista tåget hem , alltså jag kom i säng vid två efter att haft ett kort samtal med Elise som dumt nog befinner sig i Chile! Sen på onsdagen så hade jag en av de bästa dagarna på praktiken även om jag blev sjukt trött till slut, inte undra på men värt. Vi hade en ny återförsäljare hos oss, eller hon är nu vår återförsäljare! :) vi började med att städa, göra jättemysigt och juligt på morgonen tills hon skulle komma. Hon kom senare än hon skulle så blev med att fika i ungefär en timme innan hon kom haha :D Sen kom hon och det blev massa snack om hennes företag och om vårat - mycket spännande och inspirerande! Sen skulle vi visa våran kollektion. Jag fick hjälpa Malin med att få på klänningarna och nåla in så dom passade och så, det var skönt att göra så jag lär mig allt hur man gör och kan det sen själv på kunderna :) Sen dom sista fyra kläningarna fick jag prova o visa! hihi. Grymt snygg såklart och kan inte förstå hur man inte skulle vilja gifta sig med mig :D En väldigt rolig grej att ha gjort. Sen blev det att återgå till att prata och så över lunch vid halv 2 ungefär och det fortsatte lite så ungefär hela dagen. Vid 5 gick hon och då slutade jag. Kom hem sjukt trött, åt mat och gick upp till mig och fixade i ordning mig, pratade med syster och klockan åtta var jag helt klar med allt i säng och satte på gossip girl. kanske tio minuter in så somnar jag. så inatt har jag sovit en massa timmar - hur skönt tror ni inte det var?

Så imorse utvilad o pigg så gick jag till jobbet. Petra, min lärare, kom och kollade hur allt var och hon var där i lite mer än en timme och pratade om allt som går o prata om runt praktiken kort sagt. Har sytt slöjor idag, sytt klart min stolsdyna och lite såna grejer. har varit en skön dag och har idag sluppit hålla på o somna :) slutade sex så kom hem vid sju. Har inte gjort speciellt mycket, ätit mat o äntligen köpt hårfärg! :) Var även duktig och har haft glasögon hela dagen! ska man hålla såhär i en vecka? hmm gör mitt bästa!

Nu blir det sängen framför gossip girl sen sov time! börjar bli rätt trött faktiskt :) GODNATT!


Mina bästa katter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback