Ny vecka

Hej hopp! Haft världens skönaste dag på praktiken, har sytt 6 slöjor och jag har haft lite teori om företag och massa sånt väldigt nödvändigt :) sen lite andra småsaker runt omkring. Effektiv dag som flög förbi även fast jag vaknade frm minuter innan jag skulle gå imorse smidigt. Så nu är längsta och första dagen avklarad!
Då mitt rum nu är fint, nystädat och påbörjat julpyntat så har jag nu tänt mitt ljus utan rädsla att elda upp rummet (heheh) Ligger några dagar efter men det kan jag väl snart komma ikapp!
Igår var släkten här och jag fick mer paket och en jättego tårta! :) tänkte lägga upp bilder sen på alla mina fina presenter! så ni får se vilka snälla vänner o familj jag har! :)
Ska nu hoppa in i duschen, innan de blir försent!
Hoppas ni hade en trevlig helg allihopa, i sure had! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback