Tjaaaaa

Känner mig oerhört nöjd med livet för tillfället. Älskar dom stunderna, när man ser vad man har, man känner sig lugn, har saker (roliga saker!) att göra. Vet inte hur jag hamnade i detta mood, men det finns där och jag tycker (såklart) om det :) snart lov, vilket känns ännu bättre o veckan är fullplanerad förutom torsdag men man kommer väl på nåt att göra då med.
Dagen var till en början seg, skitont i magen och senare under dagen huvudvärk. Sovit dåligt har jag med, kunde först inte somna så somnade kanske vid 2, sen kvart i tre ringer Ricard (som alltid är sjukt glad med sin härliga Göteborska.....) och väcker mig (!!!!) med tanke på att jag vaknade av att min telefon ringde med viberation är ett tecken på att jag inte sov djupt, så efter det tar det till halv 4 eller 5 att somna om (tack för den) sen ungefär halv 5 så ringer han igen (tror de va han hehe :D) sen men svarade inte och då kunde jag iaf somna och sen vare bara upp o jobba.
Men iaf sen vare bartenderutbildning!  först skittråkigt, segt och allmänt drygt men sen blev det rätt skoj ändå! :) Värt iaf, grym var jag (som ni såklart kan lista ut). Hann med tåget hem så kom hem tio mycket skönt! :)
Ska ta en dusch nu sen blir det sängen! :)

Peggy på utbildningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback