Julkänsla!

Har idag gått runt och haft än väldig julkänsla av nån anledning! Kvällens aktivitet blir att julpynta rummet som prio ett sen får vi se om jag hinner något annat. Har verkligen lust att slå på en julig film som grinchen, dricka julmust, äta julsaker -knäck, lussebullar, pepparkakor -, tända massa ljus o bara mysa :) Men nej det får bli en annan dag!

Sitter o funderas över var min familj har tagit vägen, bara ja o katterna hemma sen jag kom hem - högst ovanligt :) Jobbet var toppen idag och jag sydde klart två undekjolar o ett skärp till en klänning kort sagt. Underkjolarna var till klänningen som jag la upp bild på förut som finns längre bak i bloggen! :)

Nu ska jag sätta igång in
nan det är läggdags! kanske sätta på lite julmusik med? Får se om jag hittar nå bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback