Söndag.

Okej, jag skulle skriva i fredags, men mitt jättelånga inlägg försvann så blev sådär smått irriterad och orkade inte. och nu såhär sent denna söndagskväll orkar jag inte heller skriva något wowigt inlägg som ni fascinerat kan läsa.
Så jag berättar om dagen som gått :)
Sov hos Elise inatt, tredje helgen i rad - kanske ska flytta dit? om jag hade pengar hade jag flyttat med Elise sen, men så kan det gå. Får fixa de sen :) Vi vaknade runt halv tolv tror jag o gjorde sånt man gör på morgonen. Sen vid halv två så åkte jag till Täby centrum o mötte upp Rikard :) vi gick runt typ hela allt, åt mandariner, pratade med stamkunder, kollade affärer, kollade när han sparka boll o misslyckade försök till att fånga madarinklyftor med munnen... :) Fast lika söt o go för de. Hade massa skoj o trevligt och hade en supermysig dag :)
Bild på snygga Rikard! :)
Läggdags för mig nu , praktik imorgon! 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback