Tröttheten slår in

Så sjukt fruktansvärt trött så får bli ett kort inlägg om min dag. Praktiken var fylld med sömnad och projekten kommer fortsätta antagligen hela dagen imorgon så sy, sy,sy. Har ingen praktik på fredag så sista dagen imorgon innan helg! Jätteskönt o passande vecka för jag har varit så sjukt trött o otagg på att arbeta, menmen praktiken är awesome så tur de. 

Klippt mig har jag gjort idag med så nu känns håret skitkort än så länge, men om två dagar eller nåt känns det väl som normalt :) Måste verkligen börja skärpa mig med klippningen och börja klippa mig oftare! ska försöka med det nu!
Jag och Pauline har även haft tvättstugan idag, sämsta anledningen till varför jag är uppe nu och min plan var idag att sova absolut senast klockan elva, och inte lägga mig tidigast så men icke vi skulle ha tvättstugan till elva och jag som för än gångs skull ville lägga mig o sova klockan nio.  Men det är ju typiskt livet de.
Nej shit! Nu håller jag på o dö så sov skitgott allihopa <3 puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback