Väntar på att tiden ska gå

Ikväll är det halloweenfest inne i stan som gäller! :D ska ta niotåget in och jag är liksom typ klar? hur segt som helst haha, allting tog mycket kortare tid än planerat. Ändå har jag hunnit sy klart kjolen, bestämt helt hur outfiten ska va, plattat håret, sminkat mig, målat naglarna osv. det jag har kvar är lösögonfransarna och typ packa lite och jag har 1h o 20min på mig, seeegt. Men ska bli en helt awesome kvälll! Linda skulle följa med, men såklart blir hon sjuk :(
Imorse var jag inne i stan och träffade finaste vännen Sonja (från Göteborg) och pratade, väldigt välbehövligt! fikade och gick runt hela stan i några timmar, supermys! :)

Nu ska jag gå och fixa klart en del o chilla tills tåget går!
Ha en superkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback