Glad påsk!

såhär i efterskott.. hehe ;)
Vad innebär påsk för er?
Ägg? Godis? Gud? Mat?
För mig innebär det dans. Påskfestivalen. Varje påsk i ett antal år nu har jag åkt till Örebro och firat påsk med mina härliga vänner! Vi dansar och har jättetrevligt från fredag till söndag och efteråt åker man hem helt död och sover :) Det är min tradition det.
Fast ska vara ärlig och säga att det innebär ägg och godis med! det ska man äta massor av under påsk :D
Jag ska snart iväg och duscha vilket jag tänkt jag ska göra sen igår kväll haha, men man blir så bekväm i sängen här hos pappa! haha. Om simsskivan sitter i datorn så kanske jag lägger mig framför det hela kvällen sen, det är ju lov ;) Undrar även när min hals ska bli helt bra igen.. den har inte varit det på flera veckor och det är värst på mornarna sen går det över och kommer tillbaka smått igen på kvällen. irriterande... Massor av te hjälper, för stunden iaf. Ett måste på morgonen så klarar den sig! stackars min hals och stackars mig.
Såg att min gamla danslärare nu är stylist istället för en av instruktörerna i Let's Dance! Detta är jättebra då jag har haft planer på att försöka ta mig in backstage på Let's Dance hehehe :D Så ska skicka iväg något mail när jag kommit på något riktigt bra och se om hon har tid och lust att ha med mig någon dag :) Vore sjukt spännande att se hur det går till med allt sånt där och se om det passar mig!!
Beställde hem från CDON idag! yaaay, borde få hem det på onsdag eller torsdag. De tre första i twilight serien, gamla footloose och säsong 1 av Desperate housewives! Kommer passa fint in i min filmhylla :D haappy!
Nu fick jag jävligt ont i huvet med.. ska sluta skriva massa random nu! ha en bra kväll!
Pusshej! :*
btw så vill det inte laddas upp några bilder, därav lite bildfattigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback