tjugofemteapril

Men hallå mina sötnosar!
-
Nu har jag äntligen fått en bra blogg känner jag! Tog en redan färdig mall för kände att jag aldrig skulle orka sitta och luska till mig tills jag fick en sida som jag blev nöjd med så tog den enkla utvägen. Tyckte den här passade väldigt bra in på mitt liv nu , och bilderna speciellt så dom får vara kvar där! iaf ett tag till :)
-
Nu kanske jag börjar skriva igen en del? ingen vet ingen vet ;)
-
Ska göra klart mitt rum nu idag, dagens mål! och kolla om jag har alla papper till Naturkunskapen haha, ingen koll alls där! Har köpt nytt skrivbord och lådor o grejer så ska städa upp allt nu och rensa klart allt osv så det blir en fin liten syateljé (:
-
Ska sätta igång innan klockan rinner iväg allt för mycket, skriver sen istället!
PUSS
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback