Fettisdagen!

Hej alla fina :)

Jag sitter självklart bänkad framför project runway i soffan! Bästa programmet. Inspirerad blir man med :)

Var hos syon tidigare idag, snabbvisit i skolan alltså denna lediga tisdag, och fick en del frågetecken uträttade. Pratade mest om franskastudier och jag känner mig väldigt säker nu på vart och vad jag vill gå och allt så om jag kommer in har jag första halvåret/året efter gymnasiet planerat. Så då är det bara att bestämma vilken av skolorna jag vill gå för att plugga mode sen :) detta känns som en enooorm lättnad förstås!

Sen idag har jag draperat klart min brudklänning till projektarbetet så imorgon ska jag rita av till flatpattern och torsdag ut och leta tyg antar jag! Visar bilder sen hade dom tydligen inte på iphonen :)

Köpte lite impulsivt världens finaste symaskin i söndags! Den ska ni oxå få se sen :D
Så ekonomin får omplaneras lite nu haha

Nu ska jag njuta av det sista av project runway sen mysa ner mig i sängen! :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback