Det blir inte alltid som man tänkt sig

Kommer nog vara såhär med bloggen att det dröjer nån dag emellan, det blir så när man skaffar sig ett liv haha. Skolan är igång! Så fruktansvärt skönt, har ett perfekt schema med! efter vecka 7 är jag ledig på tisdagar och fredagar, sömnad en o ½ dag, teorilektioner 1 dag och projektarbete (valfri plats) under resterande måndag, onsdag, torsdag. Hur skönt är inte det? :D kommer ha massa tid nu till projektarbetet! Huuuuur bra som helst, imorgon är det hårdkörning på att få klart så mycket av korsetten som möjligt! :) Nu ska jag pallra mig till centrum, köpa cheez balls och cola, slå på en film och sy klart min klänning tror jag. eller så långt jag kommer iaf. Blev inte helstädning av mitt rum som jag tänkt mig göra idag men plockat undan iaf och slängt massor av papper, fan det onödigt att storstäda om jag ska få min bokhylla/skrivbort snart (?) då gör jag det hellre i samband med det :) Ska nog ladda ner lite filmer och lägga in i min "nya" iphone som jag fick av bästa pojkvän :))))))
Ledig imorgon så jag kan njuta extra av denna måndagskväll!! hihiihi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback