God morgon världen!

Gott nytt år allihopa! :) Kan ju hoppas ni hade ett bra nyår, det hade iaf jag :D var inne i stan med Axel och ett gäng av hans vänner med raketer o skumpa! :) Kan ju bjuda på dessa två bilder från nyår ;))


Igår var jag och shoppade med Linda i Kista! Köpte väldigt mycket, och brukar vanligtvis inte orka shoppa så mycket eller faktiskt köpa så mycket så känns så bra att ha fått saker jag velat ha köpta! :D Köpte röda jeans, två kavajer, smycken, linnen, en bh och lite sånt :)) Sen åt vi en skitgod asiatisk middag - stark men god. vid åtta så åkte vi in till stan o mötte upp Axel och gick och satte oss på El Amir och drack lite innan vi drog vidare ut på krogen, var inte ute så länge Linda och jag bestämde oss för att ta 00.13 tåget - kändes som ett bra beslut :))

Ska Göra mig i ordning nu och sen åka till Arlanda och möta upp Kim!! :D:D:D:D
Puuussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback