Tjatja bloggen

Sitter i sängen och kollar på skilda världar, inne på säsong 3 nu woop. Ska alldeles strax sova äntligen :) Valt kläder och så till imorgon så kan sova sisådär en kvart extra imorgon haha.
Har lekt byggarbetare på jobbet idag, byggt ikea möbler och rensat - blir så mycket bättre :D synd att jag inte är där när allt är klart, eller är väl forhoppningsvis där nångång :) sytt en bolero med annars har det bara varit omrenovering på listan. imorgon sen helg! och sen nästa vecka sista på praktiken :)
Imorgon blir det ut och röja på stan eller nåt, sen sover jag nog hos Axel. Han sov hos mig inatt, kanske därför jag är så trött? han tar ju hela sängen för sig själv, haha. Fast nej mycket bättre när han är här.
Nu ska jag lägga mig hos mina kära, sängen, täcket och kuddarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback