födelsedag, julafton - HEMKOMST!

Tjoohooo!
Är hemma hos pappsen i Dalarna och här är det minnsan vinter! snö överallt :D blir en snabbvistelse här, kom hit igår, är här idag, åker och dansar imorn och hem till mamma igen på kvällen :)
Igår var jag på Arlanda och hämtade hem bror :D:D about time så att säga! han är med mig här hos pappa :)) han är bara hemma en månad innan han drar igen så gäller väl att umgås med han medans han är här!
Har bakat tårta med pappa idag :) - den är dock till mig. vi ska fira min födelsedag lite eftersom jag inte vart hos pappa sen dess och vi ska fira jul! så paketöppning blir det idag :D weei,,

Min mail strular och jag känner att det inte är okej! eller strular och strular, kan inte logga in och har inte kunnat logga in på den på en månad så gjorde en ny och får liksom inget nytt lösendord! blir less -.- ska skicka ett mail till dom och få ut lite av mina aggrisioner sen :))
Jättesugen på att gå på bio haha, ytterst ovanligt (eller inte) men vill se the girl with the dragon tattoo, har nyss sett på alla millenium så måste ju se den :D tänkte jag ska dra med pojkvän eller bror typ i veckan mohaa,,

Ska göra lite nytta nu, eller något åt det hållet iaf. Och komma igång med dagen lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback