Hel, Riktigt Hel

Hur länge sen var det inte jag skrev ett inlägg nu egentligen? Så nu är det väl minst sagt dags :) 

Ska lägga upp lite bilder åt er sen med men orkar inte koppla in och fixa med bilderna så skiver bara nu innan jag ska ut o träffa kära Linda :)
Har varit skittrött idag don't know why! Vi var på studiebesök idag med några från klassen, började kl. 11 så hade ju trots allt sovmorgon och somnade på en gång igår! Men thats life. Vi var på dansmuséet och kollade på Charles Korolys utställning. Sjukt häftigt och totalt inspirerande! Det som var skoj var ju att det var han själv som guidade oss på utställningen riktigt intressant :)) Jag som älskar kostym osv och funderar på det själv även om jag är mer filminriktad än teater så var det väldigt spännande att höra :) Sen var jag och Elise runt på stan lite innan vi åkte hem. Kim satt och kollade på footloose så satt och kolla jag med innan jag somnade ;)
,
Igår var en toppendag! En sån bra dag har jag inte haft på länge och jag kände mig så fri och som mig själv igen! Började med tråkig naturkunskap, sista lektionen iaf skönt det och klarade att få VG utan ansträngningar så är väl nöjd ändå (Detta fick jag ju dock veta innan igår) Städade skåpet och så gick vi och åt lunch på Subway, sista lunchen!!! haha ingen mer gratis Max och Subway för oss :( Men sen började allt bra! Vi skulle få veta betyg i de ämnena som man har känt är viktigast. Fick först veta mitt projektarbete som jag har sett som G, var inte nöjd alls men tyyydligen så var det hur bra som helst :O MVG !!!! blev så sjuukt otroligt glad och nöjd! Sen så de resterande ämnena Hantverk F (sömnad), Hantverk D (Sömnad), Mönsterkonstruktion C och Mönsterkonstruktion D (Drapering). Drapering visste jag redan att jag hade MVG i sen innan. Sen fick jag veta att jag har MVG i mönster C, MVG i Sömnad F och MVG i sömnad D. Fattar ni?! hur glad är inte jag?! :D:D Det gjorde min dag - så jävla bra! :D
Så när jag fått veta allt detta och Rektorn har meddelat oss att Alkohol är inge bra så mötte jag upp syster och åkte hem till henne. Vi köpte oss en box vin och jordgubbar och chillade. Vi gjorde tacos och hade det mysigt innan vi åkte till en bilträff i sisådär nån timme. Sen åkte vi tillbaks till henne och kollade på flightplan. Åkte hem runt tio, halv elva och kom hem halv tolv och somnade så fort jag la huvudet på kudden.
,
En annan viktig detalj är ATT MIN BROR ÄR HEMMA!!!
Ha en fin kväll, Love Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback