Jullov!

Hej hopp! känner mig återställd, fräsch och som en människa igen efter att ha sovit hos Axel haha. Fick jullov igår, och ska inte jobba denna vecka så ledig veckan ut så blire jobba nästa vecka :) Åkte hem till Axel med världens omväg (!) och blev att jag sov där när jag ändå e ledig. dock så var ju inte han ledig idag så gick upp sex imorse och kom hem vid åtta. Slängde linserna, bytte kläder och sov till ungefär tolv, vaknade och såg ett avsnitt gossip girl och tog en efterlängtad dusch. Sen har jag slappat framför tvn med frukost och nu ska jag börja köra hårt fram till jul så allt blir klart, ska fixa klart så mycket som möjligt på julklapparna idag och senare blir det julbak med familjen! :) Sätta på julmusik kanske? det hör väl till :)
Puss o Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback