Design

Sitter i skolan, har design. Har påbörjat nya projektet vilket är att skapa en kollektion till en speciel målgrupp - min målgrupp blev gravida :) Funderar på över vad jag ska göra för kläder bara, vanliga? fest? bröllop? eller något annat... sitter och kollar på bilder men känner att det inte hjälper mig fören jag har gjort min intervju som man måste göra för att kolla upp funktionella saker till kläderna. Tänkte börja med att kolla med mamma - hon har ju liksom varit gravid!

Började rita mönster till min studentklänning igår :)))) Och är snart klar med korsetten till projektarbetet :)

Ikväll är det fest och imorgon är det dans och utgång! :) uppbokad helg!

Now im going back to work!
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback