finns ingen energi, ingen livsglädje, inget sug

Sitter här på mitt golv mellan sängen och soffan - varför? Ingen som vet, det är vanligt bland många som vistas i mitt rum, mitt golv är kanske inbjudande? Känner mig helt död. Vet inte vart jag ska ta vägen. Praktiken börjar igen och jag har minst sagt ingen lust. Jag åker jättegärna in och hjälper alla härliga brudar välja den rätta klänningen - men så kommer det inte vara. Det är inte allt jag kommer få göra, kommer bli en massa skitjobb som jag inte orkar med just nu. Inget tågkort har jag heller. Det suger, bara för att jag bor i Bålsta och har tappat bort skitlappen för att hämta upp kortet. Ska skriva ut en ny och hoppas på det bästa annars så får jag väl dra mig in till skolan och be dom stämpla lappen, kan alltid säga att dom inte gjorde det från början haha, orkar inte skylla mig själv. Men det löser väl sig ska försöka fixa lappen imorgon och kanske pallra mig till kommun huset innnan praktiken vi får se vad jag hinner. Annars får jag väl köra på remsa eller sms biljett.

Har idag varit hemma hos min pojkvän och ungefär sovit bort hela dagen efter en minst sagt intressant natt haha. Vi kom hem runt halv sju i morse, så idag blev en bakis dag där vi legat i sängen och soffan och glott på tv/film hela dagen, precis vad jag behövde. Har haft det väldigt skönt och skulle gärna ha det så hela veckan men nej jobb jobb för oss båda. Längtar tills skolan börjar igen, brukar inte göra det, men jag gör det.

Ska nog dra mig till sängen och överlämna rummets stökigheter till imorgon kväll, är skittrött och upp tidigt imorn och sängen låter oerhört lockande så måste säga att lägga sig och sova låter som en oerhört vettig idé :)

Ni får sitta och lyssna på denna underbara låt sålänge om ni kan se den, inte säker på om det funkar. 
Jag får liksom ingen ordning - Lars Winnerbäck



Godnatt mina skönheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback