Sweet dreams

Okej, praktiken var inte så farlig idag. Jag trivs ju faktiskt där. Men segt var det ville bara hem, fast gick samtidigt snabbt - precis som alla andra dagar. Har bara suttit o sytt idag och en brud har vart inne som jag hjälpt, och två tjejer som skulle ha balklänningar. Blir nog liknande dag imorgon skulle jag tro. Börjar 10.30 :) istället för en timme tidigare och jobbar till 17 - mycket skönt! Sen ska jag hem och till synsam för att fortsätta kolla upp mitt jäkla öga, känns som det aldrig kommer bli bra men nu tänker jag använda linser all day long vad dom än säger. Hatar att inte se ordentligt så det tänker jag inte göra heller.

Ligger och kollar på skilda världar, tänkte göra det ett tag till innan jag somnar så mitt hår hinner torka lite till. Går upp lite tidigare imorn i ett försök om att hämta ut mitt tågkort utan stämpel av skolan, får se hur det går för orkar inte betala för något jag inte behöver egentligen för mina remsor som jag hade funkar tydligen inte längre nu - inte helt otippat dock - och jag kunde tydligen inte skicka sms biljett just my luck !

Testade även en kort bröllopsklänning idag med svarta leggins och en svart bh -- oooooerhört vackert haha! såg lite smått roligt ut må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback