:D

Idag på praktiken packade vi upp leveransen av nya kollektionen :) Kul att se allt o allt som gick fel i produktionen fick jag rätta till enkelt sagt. Skitkul att dom låter mig göra det, de gick hur bra som helst och det är ju superkul att sitta o sy hela dagen även om det är smådetaljer o handsömnad :) jobbade 09.30-17 o det är samma tider som gäller imorn!

Det här är en absolut favorit av alla fina stilrena klänningar som hänger i butiken, den är helt fantastisk vacker :)

Har nu även skrivit och skickat in en ansökan till skolan om att få åka o gå i skola o arbeta med ett projekt i London i två veckor i januari! Nackdelen med om jag kommer va en av de fyra som får åka är att missa de två sista veckorna av praktiken, fast tror det skulle vara sjukt värt! Bara vänta med spänning om det blir av först o främst och vilka fyra som får dra iväg på detta som låter så sjukt spännande. Har alltid velat åka till London med men det har aldrig blivit av vore hur kul som helst att få göra de gratis o allt med hihi :)

Nej nu funderar jag på o gå o göra mig en kopp te o se på gossip girl i sängen innan man lägger sig för o sova :) lyckades lägga mig elva igår och kunde somna på kanske en halvtimme! fantastiskt, hoppas de blir bättre så jag slipper dessa sömnproblem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback