Första advent

Första advent idag tänka sig :) tiden går så fruktansvärt snabbt och jag hänger inte med någonstans. Men det är bara att följa med bäst man kan!

I fredags var jag på en nybörjardans, jag som själv är högnivådansare tyckte de kändes sådär att gå på den men visade sig bli väldigt lyckad måste jag säga :) hade väldigt skoj utöver dansen med och det blev en väldigt trevlig kväll. Barry, som e här från Kanada va där och jag träffade honom sista gången innan han åker tebax hem igen :) därav anledningen till att jag kom till dansen i första hand hehe :D Efter dansen mötte Elise upp mig i Rotebro o vi fick skjuts hem o hon sov här o vi hade en mysig välbehövlig snackkväll, sista gången vi träffades ensamma innan hon åker till Chile i ca två månader :( dumma chey!
O i går kom Rikard till mig o sov hos mig, vi såg på red riding hood, rätt okej film får jag säga :) och sen kollade massa tv, myspysigt :)
Idag har jag vart i Tumba o firat min kusin som fyllde arton :) kan väl inte påstå att det var oerhört skoj menmen.

Pratat med Barry nu i nån timme och jag är trött som satan, tror jag ska lägga mig med te och se ett avsnitt gossipgirl innan det blir sova för min del :)

Hoppas ni haft en toppenhelg!
PUSS! Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback