tionde december

Har idag varit och köpt julklappar med Linda i Jakan! :) Vi har vart runt i centrumet och på IKEA. Vi lallade runt i flera timmar och jag är nästan klar med allt! har en sak som ska beställas, en grej som ska fixas och sen julklapp till Linda kvar som jag såklart inte kunde köpa idag :)) känns riktigt skönt, aldrig varit ute i så god tid :D Köpte även vaniljdoft ljus som jag ska sätta in i hela rummet :D kommer lukta supergott. Och jag köpte en julklapp till mig själv, ett rött "nattlinne" asfint blev helt kär! kunde inte motstå dess kraft :) kan ju såklart inte lägga upp några bilder av julklapparna men är riktigt nöjd med vad jag köpt! :) 
Skulle egentligen ut på krogen med Veronica ikväll, men det blev så sent om vi ska in till stan så det blir hemmakväll ikväll istället och krogen en annan helg! :) funderar på om man ska köra all in på mysfaktorn eller om man ska göra lite småroliga nödvändigheter. Klippa ut tyg o fixa julklappen t.ex. hm.. får se vad kvällen har o erbjuda! :)
Ha en jättefin kväll allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback