Hemska måndag

Detta har inte varit min dag känner jag. Började med att jag ställt klockan fel vilket inte var en större katastrof men fick en halvtimme på mig innan jag behövde ta mig till tåget, när jag går ut möts jag av vinterkylan för att göra det hela värre. När jag kommer till jobbet kommer jag på att jag glömt massa hemma men det var ingen stor katastrof egentligen. Dagen gick fort som jag skrev tidigare och jobbet var rätt skoj idag men kände verkligen inte för att vara där idag. Men vi har gjort om lite och jag började klippa ut tyg till en underkjol så ska nog sy den ungefär hela dan imorn :))
Har planerat en del av vad jag ska titta på på sacomässan på fredag, skönt och även försökt komma fram hur jag ska klippa mig utan resultat med det löser sig :)
Har en kelsjuk katt i knät så nu ska vi lägga oss o sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback