Bedtime

Har nästan fått till allt i hyllan nu osv, fått in tvätten i skåpen och fått ordning på alla förvirrande skolpapper. I helgen blir det plugg till prov, evigheter sen!! hur ska detta gå? Blir inte lättare när läraren förvirrar en och som inte vet själv vad vi håller på med :) menmen, har klarat mig förut så ska nog klara mig nu.
-
Imorgon ska jag fortsätta på studentklänningen, bara fållen kvar! :) superfin är den, fast ska väl sy underkjol eller något med så då är det det kvar med. skojskoj! :)
-
Funderar över om jag ska vara smått dum och slå på en film eller om jag bara ska försöka sova direkt? Vill se Remember Me men den kommer jag inte kunna somna till så kanske en annan? Hm... decisions decisions...
Ja jag lider av beslutsångest!....
-
Jaja, hursomhelst - sängdags! ta ut linserna fixa och pixa och lägga sig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback