Tänkte försöka förändra

Ska förända mitt liv har jag tänkt, dra in lite possitiv energi och börja leva igen efter hur jag vill leva. Tänkte ändra bloggen mer, har aldrig orkat försöka få den bra haha så dags för det, har hört av många med att dom inte ser min header? så det ska jag försöka ändra på. Tycker annars om den.. men om ni inte ser den är den lite useless!
-
Har packat i ordning för att åka till mamma snart, väntar bara på att pappa o Anna ska bli klara. Annars har övningskört idag ute i regnet. länge sen och extra längesen med växel! har kört med automat ett tag nu hehe men det gick så bra så :D Kan övningsköra hemma hos mamma nu med så ska försöka ta körkortet i sommar sen! Vore ju awesome, annars blir det ju aldrig av...
-
Håller på att konvertera en film som jag hoppas hinner klart så har jag något att göra i bilen hem :) annars får jag nöja med med det jag redan har på phonen, är smart och fulladdar den nu iaf ;)
-
Imorn ska det shoppas med Linda! ska försöka att inte göra av med alla mina pengar bara haha. Ville egentligen klippa och färga håret imorgon eller torsdag med men frisören var sjuk och eftersom jag redan betalat så kan jag inte gå någon annanstans! Vill göra det innan min studentskiva egentligen men känner att det inte spelar så stor roll om hon inte tillfrisknar och har tid med mig innan. Annars håller det sig ju bara längre så det kanske är bra till studenten :)
-
Ska bli en bra vecka med lov nu! ska göra massa skoj varje dag har jag bestämt :D
Ha en bra kväll, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback