Ibland glömmer man klicka på spara.. :)

Ni vet den här känslan när man velat ta en dusch hela dagen och sen får du äntligen hoppa in i duschen, ta en varm lång dusch och komma ut och känna sig fresher than ever? Den har jag nu!

Hade en lektion i skolan idag, naturkunskap, redovisning. Gick toppen. Så slutade ca 10 idag :) har projektvecka den här veckan så har bara inval + natur och har haft dom lektionerna nu och jag jobbar med mitt projekt hemma så det är ju nästan lov! :) Ska göra klart allt med klänningen idag så jag vet hur man ska kunna få av och på sig den haha, annars är designen i princip klart. och imorgon måste jag in till skolan en snabbis och rita av mönstret så jag kan börja med den på lovet nästa vecka :)
Ska även rensa datorn som står i lillebrors rum som jag har massa grejer på idag så vi kan börja möblera om så jag kan få ett jävla skrivbord nångång.

Såg äntligen på 127 hours tidigare idag, grym film! En film man aldrig sett förut liksom, där kan man snacka om att vara stark. Verklighetsbaserad, så jäkla hemskt. Men se den guys! :)

BÄSTA VÄN FYLLER 19 ÅR IDAG!! :D GRATTIS GRATTIS GRATTIS <3


Tiden går så fort! Älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback