Helgen och valborg!

Hej mina fina :)
-
Har haft fullt upp nu i helgen så har inte skrivit något, tänkte jag ska slänga in ett inlägg här lite snabbt :)
-
Kan börja med fredags - gick upp tidigare än behövligt för -att köra ett pass på gymmet. Gick hem och gjorde mig i ordning för mösspåtagning! Mötte upp Elise och åt lunch på Esperesso House. Sen gick vi till skolan och lyssnade när lärarna sjöng och rektorn höll tal, satte på hos mössorna, "minglade" och tog studentfoto som Michelle tvinga mig till. Hade en sjukt rolig dag som firades bland massa vita mössor på Snaps :) Vi var där hela dagen och hade fruktansvärt fint väder och sen sov jag hos Veronika :D
-
-
Vaknade riktigt jäkla seg på lördagen och tog ett tag att vakna upp, men efter att varit ute i luften, druckigt cola och ätit lite naturgodis så kändes allt bra igen. Sen under dagen gjorde jag inte så mycket, pratade med Christoffer, duschade och åt pannkakor! :) På kvällen åkte jag iaf till Christoffer, glodde på film och sov där :) Så var där ett tag på söndagen med, åkte hem åt Nachos och tänkte jag skulle plugga för att slippa lära mig allt idag. Meeeen nej kunde verkligen inte så jag städade rummet i stället, vilket oxå var välbehövligt så det är skönt att ha det gjort :) Kollade på Remember me på kvällen och somnade ganska tidigt ändå för att vara ledig :)
-
-
Oxå har vi Valborg, började med att försöka plugga - igen - och det gick som vanligt inge vidare hehe. Åkte med familjen till Skokloster slott och gick runt där och fika ute i det fina vädret :) Övningskörde ett tag, duschade osv. Christoffer kom vid 6 och vi lagade mat och hade det allmänt bra ett tag :) Jag var inte alls sugen på att festa eller nånting så det blev inget sånt, höll mig hemma! När Christoffer åkte hem gick jag och mötte upp bästa Linda som jag träffar alldeles för sällan! Vi gick runt i nån timme eller så och sen gick jag hem, gjorde i ordning lite och la mig i sängen och kollade på film :)
-
-
Nu ligger jag i sängen och tar en paus. Pluggar järnet annars eftersom jag alltid är ute i sista minuten haha. Prov imorgon så sitter och svarar på alla instuderingsfrågor, gjort hälften - så hälften kvar. Får se hur mycket jag lär mig, orkar inte bry mig, natur suger!
-
So i'm gonna get to it! Ha en bra kväll allesammans :)
,
Lööööv Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback