Puss

Ligger i min säng och kollar tv, just nu Morgan och Ola-Conny. haha, så himla söta! Blir sjukt sugen att åka till Japan nu när jag sitter och kollar på allt roligt dom gör! Vill också åka till något land och uppleva kulturen och prova allt som går :)
Är sjukt trött så orkar inte göra något annat än att slösa bort kvällen ;) Ingen Alcatraz ikväll :( sad face, tror jag missade förra måndagen så får väl ta igen det istället. Har säkert missat mer haha, har inte haft koll på tv-tider på senaste kan jag ju säga. 
För övrigt så har jag varit i skolan denna dag, lämnat in arbetet på småföretagande, så nu har man sovmorgon på måndagar! :) Haft värdelösaste naturkunskap, och sytt. Fick veta vad jag ska kompletera nu så började med det och gör klart klänningen på onsdag på öppet hus istället :) Fick veta idag att vi har öppet hus i skolan på onsdag haha, man behöver ju inte komma men det var passande så jag kan sy klart massa!
Orkade knappt gå upp imorse, och lika trött nu som sagt. Ser helt hemsk ut haha. Latis idag och imorgon är jag ledig så tar igen det då :D Nu ska jag njuta av kvällen. Bjuder på denna, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback