Sundaay

Haft en trevlig helg allihopa?
-
Min blev väldigt lugn :) Gymmade på morgonen i fredags! woooho måste komma igång igen som förut, men det gör jag nog när skolarbetet är inlämnat då jag känner att jag inte kommer svimma om jag ställer mig på ett löpband :) haha. Christoffer kom hem till mig ett tag och jag och "resten" av släkten åkte till Stockholmsmässan och kollade när kusinen dansade och Eric Saade uppträde! :) Lilltjejen var grym! Bättre en Eric Saade som hade stora mikrofonsproblem, hehehe oerhört underhållande (a) Kan tillägga att nej hon var ju inte Saades bakrundsdansare eller så ;)
-
-
Igår var vi hemma hos Vickan för att fira hennes pojkvän lite, grillade och åt kladdkaka! :) Mycket mysigt. Åkte hem ganska tidigt med Christoffer och sov hos honom :) Så har inte vart hemma allt för länge idag nu, köpte en pärm till skolarbetet jag ska lämna in imorgon för att det ska se bra ut haha Go Amanda! och bokade en synundersökning, dags för nya linser! blööö om någon vill bjuda på en ögonoperation -- feel free! Så sitter med finaste katten i knät här och fixar ihop allt det sista innan inlämning imorgon. Inväntar även att Christoffer ska komma hit och ge mig extra energi, han slutar ju jobbet snart så ska väl hoppa in i duschen lite snabbt innan han kommer hit.
-
Njut av sista helgdagen nu , puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback